سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

استقلال

1393/3/28 14:04
نویسنده : نرجس
700 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ، زهرا خانم ما فکر مییکنه بزرگ شده ،یک جوری که تازگی ها دیگه کارای ما رو قبول نداره و میخواد همه ی کاراشو خودش انجام بده، مثلا ، خودش کفش ها شو بپوشه ،حالا اگه هم چپه باشه باید کلی خواهش کنیم تا جابه جاشون کنه، شلوارشو خودش میپوشه ،گاهی دو تا پاشو تو یک پاچه میکنه وسعی میکنه همونطور راه بره ،هی میخوره زمین ولی وقتی میگم بیا مامانی واست درستش کنه ،میگه ؛نه زهرا.. و باز ماجرا ادامه داره،غذاشو میخواد خودش بخوره و نمیدونین چه وضعی پیش میاره،و حالا آخرین مورد استقلال طلبی خانم کوچولوی ما در گرفتن ناخن هاشونه،فکر کنین من هنوز ناخن های مهدی جان رو کوتاه میکنم اونوقت زهرا سادات میاد و ناخن گیر رو از من میگیره و به ناخن دست و پای خودش و داداشش میزنه و چنان این کار را با قاطعیت انجام میده که من کم میارم.(اینم یه شاهد)

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان زهرا وسارا
29 خرداد 93 23:47
جیگگگگگگگگگگر تو بخورن
نرجس
پاسخ
،کیا بخورن عمه جونی
مامان
31 خرداد 93 2:01
عجــــب! ماشاالله.. حسابی بلا شدی زهرا جونم
نرجس
پاسخ
:کجاشو دیدی خاله ، تازه وقتی خورا کی میخوره ،هرکار میکنم پوستاشو یا ظرفشو بده منجمع کنم ،میگه آشالی ،بعد خودش میره و با قد بلندی میندازه تو سینک آشپزخونه،یکی دوبار هم لیوان شکونده به همین طریق
مامان بچه ها
31 خرداد 93 11:59
واي اين كار منو كلافه ميكنه محيا هم همينكارا رو با من ميكنه يك ناخن گرفتن نيم تا يك ساعت برام طول ميكشه ميگم بخوابه كوتاه كنم باز وقتي ميخوابه اونقدر كار مياد سرم كه از اون تمام فراموش ميكنم
نرجس
پاسخ
:با تمام وجود درکت میکنم،اصلا یه وضعیه برای خودش
مامی
5 تیر 93 1:58
بلا خانوووووووم... وااااااای خیلی سخته اینطوری کارهایی هم که خطرناکه می خوان خودشون انجام بدن... خیلی مواظبشون باشین... دختر منم همینطوره... خودش دوست داره همه کاراشو انجام بده و اگر بهش اجازه ندم قهر میکنه
نرجس
پاسخ
،آره ،قربونشون برم اولین کاری که یاد میگیرن مخالفته .خدا همه ی بچه ها رو حفظ کنه انشاالله