سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 29 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

آبله مرغون

1396/12/9 14:02
نویسنده : نرجس
476 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دختر کوچولوی من, آبله مرغون گرفتی, دون دون شدی, تب کردی,,بی حال شدی, 

 

الان از شروع علایم پنج روز میگذره و من میتونم برات بنویسم, قبلش که قربونت برم درگیر تو بودم.

داداش هنوز علایم نداره, که احتمالا به زودی بروز کنه و ما منتظرشیم,آخه شنیدم هر چی زودتر بگیرن یعنی تو بچگی, راحت تر و آسون تر رد میکنن بیماری رو, تند تند مینویسم, چون باید برم ناهار درست کنم, از صبح هم مدرسه بودم,, فقط براثبت درخاطرات نی نی وبلاگت نوشتم, جزییات

رو بعدا برات مینویسم,,بوس 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان سيد امير علي و سيد امير حسينمامان سيد امير علي و سيد امير حسين
10 اسفند 96 9:50
الهي.ان شاا... به زودي خوب بشه.غمگین