سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

علاقه ی هندوانه ای

1393/3/28 13:52
نویسنده : نرجس
773 بازدید
اشتراک گذاری

سلام، زهرا هندونه دوست داره ، خیلی دوست داره ،یه جوری که حاضر نیست به کس دیگه ای بده بخوره، یه جوری که اگه ازش نگیری ممکنه پوستشم بخورهچشمک باور نمیکنیییین، خب ببینین.

 

این عکس هم مال پارسال ماه مبارک رمضانه،یادش به خیر زهرا جان اون موقع یازده ماهه بود.

مهدی هم در بچگی والبته الان عاشق هندوونه بوده و هست ،خیلی گشتم تا عکس های قدیمیشو پیدا کنم و بذارم،موفق نشدم اگه پیداشدن اون ها رو هم میذارم تا خواهر و برادر قابل مقایسه بشن.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان زهرا وسارا
29 خرداد 93 23:47
الهی بمیرم برات حداقل یک کم هندونه بخور او پوست که از سر من کچل تره ...
نرجس
پاسخ
:اولش نبود ،خواهر برادری با هم کچلش کردن، سر شما؟ (خ خخخ)
مامان
31 خرداد 93 1:59
نوش جونت دخملی کاش امیر منم هندونه میخورد اصلا دوست نداره حیف نیست این میوه خوشمزه رو نمیخوره...
نرجس
پاسخ
، واقعا نمیخوره ،واقعا حیفه، ا امیر جونم هندونه خیلی خوش مزه است ها
مامان بچه ها
31 خرداد 93 11:59
نوشششششش جونت خانم گل
مامی
5 تیر 93 1:59
نوووووش جووونت جگر طلا.. فرشا رو کثیف نکنیااااااااااااااااااااااااا
نرجس
پاسخ
:اوووووه ، از فرش ها نگید من طفلی همش در حال تمیز کاری هستم
مامانی پرسان وپرنیکا
25 تیر 93 16:42
نوش جونت خاله من ودخترم هم هوس کردیم
نرجس
پاسخ
:خوش اومدی به وبلاگ ما خاله جونی