سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

خداحافظ شیشه

1393/3/7 18:03
نویسنده : نرجس
563 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم ، گل یاسم،عزیز شیرین زبان و شیرین ادا.

مژده  که تو هر روز بزرگتر و خانم تر و برازنده تر میشی ،ماشاالله به تو ،

هان؟ میپرسی چی شده مامان ؟ آخه میدونی ، موقع از شیر گرفتن حسابی پوست منو کندی و من دائم استرس داشتم موقع از شیشه گرفتن هم دوباره همون کارا رو کنی ، یعنی اطرافیان خیلی منو ترسونده بودند. ولی خدا رو شکر تو خانمی کردی و خیلی راحت شیشه رو فراموش کردی . الان که دارم برات مینویسم ،چهار شبه که شیشه نمیخوری،بهت گفتیم شیشه رو خاله برده،شب ها بیدار می شی و میگی آبه،بعد تو همون حال خواب آلودگی میگی شیشه برده؟؟منم میگم آره و تو با لیوان آب میخوری و دوباره می خوابی.بوسقربونت بره مادر که ،داری یکی یکی مراحل بزرگ شدن و در اومدن از عالم شیر خواری رو طی میکنی.عاشقتم.

یادم میاد مهدی هم به همین راحتی شیشه رو رها کرد ، یک روز گرم که بیرون رفته بودیم ، مهدی آب شیشه رو تموم کرده بود و هی بهونه می اورد و گریه میکرد وما هم هیچ کاری نمیتونستیم براش بکنیم، به بابایی گفتم کم کم باید شیشه  رو از مهدی بگیریم تا دیگه این قدر بهونه گیری نکنه ،بابا هم برگشت و همون طوری که رانندگی میکرد شیشه رو از دست مهدی گرفت و از پنجره ی ماشین انداخت دور بعد هم رو به مهدی گفت ؛شیشه گم شد... همین و دیگه مهدی شیشه نخواست و نخورد.البته قبول دارم شیوه ی خوبی نبود ولی بسیار کار آمد بودخندونک

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان زهرا وسارا
7 خرداد 93 22:35
آفرین .... احسنت خانوم گل
نرجس
پاسخ
:ممنون
مامان
8 خرداد 93 18:04
سلام عزیز دلــــم.مهربونم. ممنون خانمی که به فکرمونی.یکمی سرم شلوغه.... انشاالله سر فرصت میام پست های زیبا ت رو میخونم. خودتو فرشته های نازتو میبوسم
نرجس
پاسخ
:سلام دوست خوب، خدا رو شکر پیدات شد چون داشتم نگران میشدم.
مامان
10 خرداد 93 2:53
سلام عزیز دلم.خوبین؟ فدای خانم گل بشم من که دیگه حسابی خانم شده.
نرجس
پاسخ
:سلام ،الحمدالله،خوشحالم هستی ،خدا نکنه خاله جون مهربون
مامان
10 خرداد 93 2:57
وای چه باحال مردم از خنده. چه کار جالبی، واقعا شیوه ی عالی بود برای ترک شیشه قاطعانه و محکم بیچاره شیشه هه
نرجس
پاسخ
: البته تو خونه ی ما پدر محترم طرفدار روش های قاطعانه اند برعکس من که ملایمت رو بهتر میدونم ،بنابراین تا بخوای ازاین مثالا داریم.