سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

یک دندان جدید

1393/3/11 12:20
نویسنده : نرجس
676 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ،شکر خدا زهرا سادات دندون دوازدهم رو به سلامتی در آورد و الان در آستانه ی در آوردن دندون سیزدهم هست.ولی یک چیز این وسط منو نگران کرده ، دندون زهرا جان ، از بالای لثه در اومده در حالی که لثه از زیر خالی و جاداره ولی دندون از بالاتر از جایی که باید به طور طبیعی دربیاد در اومده،باباش میگه احتمالا کم کم میاد سر جاش ، و چون زیر دندون خالیه میگه جای نگرانی نیست، ولی من هر وقت زهرا اجازه میده دندوناش رو بررسی میکنم و میبینم دندون هنوز همون جاست. نمیدونم ببرمش دندون پزشکی یا نه. میشه نظراتونو بدید ، شاید تجربیاتی در این زمینه داشته باشید که به من کمک کنه. ممنون

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

sisily
11 خرداد 93 23:46
خدا حفظش کنه سلام مامان بابای خوب و دوست داشتنی بیاین نزدیک یه چیزی بهتون بگم بیا نزدیک تر بیا بریم یه جایی میخوام بهتون یه چیزایی نشون بدم خواهش میکنم حالا انتخاب کن
مامان زهرا وسارا
12 خرداد 93 11:21
مبارک مبارک