سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

حرف زدن زهرا خانم (3)

1393/3/4 22:27
نویسنده : نرجس
553 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ، آخرین کلماتی که تا حالازهرا سادات به کار میبره رو می نویسم ،برای یادگاری

یادتونه گفتم به بیسکوییت میگفت بی تو تی ، حالا با کمی تغییر  و خیلی جذاب  میگه (( بی بی توت))

دیپ(سیب)  ،دودون(گلدون) ،البته  دامن رو هم یاد گرفته بگه و میره دامن هاش رو میاره و سعی میکنه پاش کنه و بعد با کلی کرشمه و ناز و عشوه راه میره.محبت

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان زهرا وسارا
4 خرداد 93 22:46
قربون ناز وادات
نرجس
پاسخ
مامان بچه ها
5 خرداد 93 12:20
واقعا كه شيرين زبوني خوشگل خانم
نرجس
پاسخ
: مرسی زن عمو جوووووونم
خاله صبا
6 خرداد 93 23:43
سلام مرسی بابته اون همه کامنت و تعریف و تمجید در رابطه با تقویم شما هر عکسی خواستید میتونید بهم بدید من براتون میسازم ، و کلا شرایط و ... رو بخونید کارتپستال هم براتون میسازم ، عکس و اون چیزایی ک خواستم رو برام حاضر کنید میسازم راستی شما هم با افتحار لینک شدید
نرجس
پاسخ
:متشکرم عزیزم
مامان
10 خرداد 93 3:00
ای جونم... قربون حرف زدنت بشم من..... چه صحنه ای رو توصیف کردی مامانی دلم ضعف رفت واسه دخملی
نرجس
پاسخ
: