سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

آشپزخونه ی نی نی جون(ژله ی چند رنگ)

1394/9/18 22:56
نویسنده : نرجس
1,607 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

البته ایندفعه ژله هام با رنگهای کمتری درست شدند. ولی شما میتونید بعد از ریختن ژله ی سفید که امروز آموزشش رو میزارم هر طبقه رو یک رنگ کنید . واسه تولد پارسال مهدی جان هفت رنگ درست کرده بودم که خیلی خوشگل شده بود و چون تو ماهی تابه ی پیرکس بود به صورت مکعب برش داده بودم ،خیلی زیبا از کار در اومد.

یک نکته رو در مورد ژله های آماده در نظر بگیرین که واسه درست کردنشون از یک لیوان آب جوش و نصف لیوان آب سرد استفاده کنین.

واسه ی ژله ی سفیدش هم یک لیوان شیر رو گذاشتم روی شعله ی کم تا فقط کمی گرم بشه . دو قاشق غذاخوری پودر ژلاتین روهم با یک لیوان سر خالی آب سرد مخلوط کردم و روی سماور بازش کردم.بعد دو قاشق ماست کم چرب معمولی و نصف پیمانه شکر و کمی وانیل رو مخلوط کردم و به همراه پودر ژلاتین به شیر اضافه کردم و خوب هم زدم تا یکدست شد (شیر نباید داغ بشه که ماست ببره)بعد هم در ظرف مورد نظر ریختم و تو یخچال گذاشتم و بعد از بسته شدن ژله های رنگی رو مرحله مرحله ریختم.

تو این ژله از آب لبو واسه رنگ کردن یک کم از ژله ی سفید استفاده کردم و رنگ قرمز روی ژله ها رو باهاش درست کردم. از این روش کم استفاده کنید چون فقط زیباست و طعمش با همه ی ذائقه ها جور نیست.

(آب لبو:یک دونه لبوی کوچک رو تو آب میوه گیری انداختم و آبش رو گرفتم و فریز کردم،واسه رنگ کردن برنج،ژله وماست خوبه)

پسندها (3)

نظرات (2)

【p】【a】【r】【y】【a】
19 دی 94 14:34
♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o نظر یادتون نره مرسی
نرجس
پاسخ
:سلام،اومدم عزیز
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
19 دی 94 17:57
سلام. .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥