سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 29 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

کلاه و شالگردن و دستکش زرد زهرا سادات

1394/9/17 19:06
نویسنده : نرجس
3,286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

کلاه و شال زهرا خانوم به نظرم تکراری شده بود و دست به کار شدم تا براش یک کلاه و شال جدید ببافم .

طریقه ی بافت:واسه شال گردنش از بافت یکی زیر و یکی رو(کشبافت)استفاده کردم و آخرش منگوله زدم دو طرفشو.

واسه ی کلاهش هم اول کشبافت بافتم وبقیه اش ساده بافیه. دو رج ساده بافی کردم طوری که اون طرف که رو بافته شده به روی کلاه بیافته،بعد ده رج ساده بافی کردم طوری که طرف زیر بافت به سمت روی کلاه بیافته دوباره دو رج ساده بافی (در رج دوم دانه ی نهم رو با دانه ی نهم از دو رج روی قبلی گرفتم و یکی کردم)(تکرار تا آخر رج)

باز ده رج ساده بافی که زیرش به سمت روی کلاه باشه و تکرار.فقط دقت کنید لوزی هاتون جابه جا بشه،هر دفعه وسط لوزی قبلی رو بگیرین و با دو رج روی راه قبلی دو تا یکی کنید. 

اگه سوالی بود پنج شنبه ی هر هفته جواب میدم.

پسندها (2)

نظرات (2)

(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
1 دی 94 19:59
______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& _______________________________&&&________&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& ______________________________&&&&&&&&&&&& &&& &&&______&&&&&______&&&&&&& &&&______&&__&&_____&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&_____ &&& __________&&&________&&& __________&&&________&&&&&&& ____&&____&&&_______&&&&&&& ____________&&& ______________&&& _______________&&&& آپ کردم خوشحال میشم بهمون سر بزنین.
مــــامــــانی
8 دی 94 19:15
سلام عزیزم... خوش حال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنی و تو این جشواره تولد 5 سالگی نی نی وبلاگ که شرکت کرده ستایشم بهش رای بدی... کد ستایش 29 هست ... برای رای دادن بهش هم باید 29 رو ارسال کنید به 1000891010 وشحالمون میکنی! البته بگم که رای دادن اصلا مهم نیس من اومدم تا باهم دوست باشیم پس به وبلاگمون سر بزن