سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

آموزش بافت شال زنانه (تور بافت)

1393/10/14 18:56
نویسنده : نرجس
2,714 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،

با آموزش یک شال تور بافت مستطیل شکل در خدمتتون هستم.

مواد مورد نیاز: کاموا ی  مخمل نازک 100 گرمی 2 تا 

میل شماره 5 

روش بافت:ابتدا 50 تا دونه سر بیاندازید و 4 رج همه از زیر (ابری یا پنسی)ببافید . 

رج بعد و تمام رج های بعد فقط الگوی زیر را ببافید .

*دانه ی اول رج را نبافته ،یک ژته بیاندازید ،دو دانه ی را با هم یکی کنید،یک دانه ژته ،دو دانه ی بعدی را با هم یکی  کنید ،یک ژته و.... این کار را تا آخر رج ادامه میدهیم.

دقیقا به همین روش تمام رج ها را ببافید تا طول شال به اندازه ی دلخواه برسد ،در آخر باز 4 رج پنسی ببافید و کور کنیدو ریشه بزنید.

این شال رو میتونید دولا کرده وبه عنوان شال گردن استفاده کنید و میتوانید بعد از پرس روی روسری ازش استفاده کنید.البته من که اینو بافتم یک هد بند هم دقیقا از همون کاموا براش بافتم. خوب شد .

البته بر خلاف مدل توریش خوب گرم میکنه.

 

پسندها (1)

نظرات (2)

❈ Kosar❈
18 دی 93 9:25
__♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
نرجس
پاسخ
:من یک بار اومدم ولی همه ی پست هاتون رمز دار بود راستش خورد تو ذوقم
زیبا
29 اسفند 94 16:27
واقعا زیباست من عاشقشم خیلی زیبا بافتین
نرجس
پاسخ
:ممنون عزیزم