سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

عروسک های بافتنی

1394/9/17 18:59
نویسنده : نرجس
2,501 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بعد از بافتنی هایی که برای بچه ها بافته بودم از نخ کامواها با رنگ های مختلف برام باقی مونده بود .این بود که تصمیم گرفتم براشون عروسک ببافم .نتیجه ی کارم هم شد یک عروسک جوجه و عروسک پت پستچی  که عکس هاش رو میتونین ببینین. عروسک جوجه چون بافتش خیلی ساده و بی دردسر بود به شاگردهای مدرسه هم یادش دادم و اونا هم بافتند .بعضیهاشون کوچولوشو بافتند و به کیف یا جا کلیدیشون وصلش کردند.

لازمه بگم عروسک پت پست چی رو از روی کتاب خانم مستعلی بافتم .

زهرا سادات شب عروسکش رو بغل کرده بود که باهاش بخوابه ،منم تو تاریکی با فلش ازش عکس گرفتم،واسه همین نور چشمای دخترکم رو زد.

پسندها (2)

نظرات (2)

【p】【a】【r】【y】【a】
13 دی 94 13:41
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶…….. ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶…… ´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶………. ´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶…….. ´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶….. ´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶….. ´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶…. ´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶…. ´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶… ´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶…. ´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶….. ´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶….. ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶…….
نرجس
پاسخ
:ممنوووون
مامان مریم
29 خرداد 95 14:52
چه مامان هنرمندی
نرجس
پاسخ
:lممنون عزیزم