سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

سوئیشرت و کلاه و شالگردن پسرانه(ده تا دوازده سال)

1394/6/28 17:16
نویسنده : نرجس
2,397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.مدتها بود براتون پست بافتنی نگذاشته بودم .این هم تقدیم به شما دوستان گل.

سوئیشرت مهدی جان رو تو زمستون نود و سه بافتم ولی الان آموزشش رو میذارم. برای بافت حدود یک ماه وقت لازمه ،البته اگه شما هم مثل من کار بیرون خونه هم دارید.

مواد مورد نیاز:  میل بافتنی دوره شماره سه و نیم   کاموا صد گرمی مارک POP:  هشت تا(البته کاموا ها رو دو لا هم باید بکنید)

روش کار: این بافت رو از پایین شروع کردم و بغل لباس درز نداره .برای شروع دویست تا دونه سر بیاندازید و دوازده تا ی اول و آخر رو مدل ابری و بقیه رو دو تا رو و دو تا زیر ببافید و این کار رو تا حدود  10 سانت ادامه بدهید.

بعد هم واسه ی جلوی لباس مدل دلخواه رو ببافید و پشت لباس هم همونطور کشبافت برید، تا زیر بغل برسید. (من از دو نوع پیچ استفاده کردم)

به زیر بغل بچه که رسیدید دونه های جلو از یک طرف رو ببافید و در برگشت به ترتیب در هر رج 4 -3 -2-1 دونه کور میکنیم و از اون طرف هم قسمت گردن رو گود میکنیم. اینها رو قبلا آموزشش رو گذاشتم.واسه ی اون طرف جلوی لباس هم دقیقا همین کار رو کنید. برای پشت لباس ترتیب کور کردن دونه ها برای حلقه آستین 3-2-1-1 است.

روی آستین هم یک پیچ انداختم . واسه بافت یقه و کلاه هم از دور یقه دونه گرفتم و بافتم .

در بافت کلاه جدا هم از همون پیچ استفاده کردم و شالگردنش هم کشبافت ساده است.

نکته:میتونید از توضیح سارافن زهرا سادات وجلیقه ی بابایی استفاده کنید ولی اگه اشکالی داشتید بپرسید پنج شنبه ها جواب میدم.

پسندها (1)

نظرات (0)