سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

چای!!

1393/9/22 18:33
نویسنده : نرجس
2,280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،

چای دم کرده بودم و توی یک سینی استکان و قندون و قوری رو گذاشتم و بردم تا دور هم چای بنوشیم.

بابا یه دور تو همه ی استکان ها چای ریخت و گفت :یه خورده پررنگه !مهدی جان برو تو قوری آب کن تا رنگش خوب بشه.

مهدی رفت تو آشپزخونه و برگشت ،بابا چای ریخت و دید که سرده و کف کرده و خیلی کم رنگه.

بابا :مهدی از کجا قوری رو آب کردی؟سوال

مهدی:از شیر آب ،خودت گفتی برو قوری رو آب کن.خنده

یعنی ....اصلا یعنی...

اینم مقایسه ی چای ها قبل و بعد از هنر مندی پدر و پسری..

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان
22 آذر 93 20:20
چه بامزههههه. حالا گل پسر ما تخصصش چای رو تو سینی خالی کردنه
نرجس
پاسخ
:قربونش برم ،بچه ها تا بزرگ شن کلی خاطره ی قشنگ برای والدینشون درست میکنن
مامان
22 آذر 93 20:25
نرجس جونم بادکنکها رو با هوای ریه هام پر کردم. بعد با چسب کاغذی.سفید ها.چسبوندم به سقف. حتما با این چسبها بچسبون چون رنگ سقف رو اصلا بلند نمیکنه.ولی چسب نواری رنگ رو بلند می کنه
نرجس
پاسخ
:منو باش فکر کردم هلیومه،ایول بابا
مامان
22 آذر 93 20:29
نرجس جونم فعلا تا دوسالگی کاری بهش نداشته باش. بعد دو سالگی اگه ادامه داد حتما از این لاک استفاده کن.و حتما ۲۱ روز تموم لاک رو بزن. میگن هر عادتی اگه ۲۱ روز مداوم ترک بشه دیگه هرگز سراغ اون عادت نمیریم
نرجس
پاسخ
،خواهربچه ی ما دو سال و نزدیک سه ماهشههمیشگی نیست ولی گاهی هست ،نمیتونم ناخن هاشو اونجور که دوستدارم لاک بزنم چون میخوره رنگاشو،حالا از این لاک تلخا حقشه
مامان
22 آذر 93 20:30
ممنونم از دعای خوبت گلم. بووووووس
نرجس
پاسخ
:قربونتم ،فدایی داری ی ی ی ی
مامان زهرا وسارا
22 آذر 93 21:00
یعنی ماهم بچه بودیم... . . . چرا مسیولین رسیدگی نمی کنن . . . کودک ازاری کودک کار سواستفاده از کودک . .
نرجس
پاسخ
:ها؟؟؟چی ؟؟؟کودک آزاری؟/خدا مرگم.
مامان
23 آذر 93 2:56
راستی نرجس جون.درمورد خمیر دندون من برای امیرحسین خمیردندون 2080 طعم سیب سبزشو استفاده میکنم.فقط در خد یه لایه خیلی خیلی نازک روی مسواک میزنم براش. خوردن خمیردندونهای کودک چون فلوراید نداره مضر نیستن.نگران نباش.امیر هم همیشه خمیردندونهاشو میخوره. فرشته ها رو ببوس. خودتم محکم و بلند و تف تفی میبوسم. الان قیافت این شکلی شد نه. خخخخخخ.
نرجس
پاسخ
:آره راست میگی شاید من یه کم حساسم. ممنوناین بوس ها هم از طرف من و بچه ها. خودمم ممنونمحکمو بلندشم هستم ... ولی تف تفیشو نه. منم،بوس
مامان
23 آذر 93 3:07
منو باش یه هواس پرت گفتم تا دو سالگی زهرا صبر کن.غافل از اینکه دخملی دوماهم گذرونده از دوسال.خخخخ اگه خیلی جدی انگشت به دهانه و مک میزنه پس لازم شد شما هم امتحان کنی. ان شاالله برای شما هم خوب جواب بده.کل انگشتشو لاک بزن نه فقط ناخنشو.
نرجس
پاسخ
:ممنوووووون یه مدت اساسی زیر نظر میگیرمش ،اگه دیدم جدیه ،حتما امتحان میکنم.
مامان
23 آذر 93 7:40
عاشقتم مهدی جان با این هنرمندی
نرجس
پاسخ
: منم همین طور زن عمو جونم.
مامان
23 آذر 93 7:41
خب آیا بچه تا به حال چایی دم کرده که بدونه یا علم وغیب داره چه انتظاراتی دارین
نرجس
پاسخ
:ای خواهر !!!!نه دم نکرده،ولی میگن نخورده نون گندم ،دیده که دست مردم میگم یعنی تا حالا ندیده من چه کار میکنم. بچم طفلی ،کلی بهش خندیدم
بابای آرمـان
21 دی 93 23:16
به به عجب چایی
نرجس
پاسخ
از این چای ها فقط تو خونه یما دیده میشه