سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

کشباف جدید

1393/6/19 10:16
نویسنده : نرجس
937 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام.

امروز قصد دارم یک مدل کشباف جدید رو که خودم تازه  از خاله جونم یاد گرفتم و به کار بردم ،براتون توضیح بدم.

برای بافت به تعداد مورد نظر دانه سر بندازید.

رج اول،یک دانه از رو ،یک دانه از زیر

رج دوم ،دانه های زیر را به صورت پیچ(یعنی به جای این که نخ را ساده بگیریم ودر بیاوریم ،میله را از جلوی نخ رد کرده ،دور داده و در میآوریم)میبافیم و دانه های رو را نمیبافیم(باید دقت کنید ،نخ از روی دانه های رو رد شود)

این دو رج را تا انتهای کشباف ادامه دهید.

نکته:کمی کار کند پیش میره ،ولی حسن این کشباف اینه که بعد شستن شل  و گشاد نمیشه

اگه سوالی بود ،در خدمت هستم

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان
29 شهریور 93 13:33
وای چه سخت من نفهمیدم چطوری بود
نرجس
پاسخ
:نه،آسونه باید دست به کارشی .اگه یه روزی هوس بافتن کردی میتونم عکس هاش رو مرحله به مرحله برات بفرستم
مامان
31 شهریور 93 1:06
قربون محبتت.والا من پارسال یه پلیور و شال و کلاه ست بافتم برای همسری و شرمنده به گه خوری افتادم.خخخ ببخشید از الفاظ درستی استفاده نکردم چون واقعا جایگزینی واسه اون غلطی که کردم نیافتم! خدایش چشمت روز بد نبینه مچ درد داشتم میمردم.پشت دستمو داغ کردم سراغ بافتنی های طولانی نرم. اما کلا عاشق بافتنی بافی هستم.شما بباف عکسشو بذار منم لذت ببرم. دوست داشتم واسه امیرم شال و کلاه میبافتم اما مدام تو دستو بالمه فرصت نمیده بهم.
نرجس
پاسخ
:راست میگی بافتنی یه خورده سخته ،ولی به نظر من یه دونه دست بگیر واسه امیر حسین جان ،وقتایی که خوابه شاید بشه ببافی،کلی لذت میبری وقتی بپوشه