سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

جمله بندی زهرا سادات.

1393/6/10 12:48
نویسنده : نرجس
783 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

دیشب زهرا سادات کوچولوی ما،نمیخوابید. ساعت دوازده و نیم گفت؛ نون و پنیر و چند لقمه ای خورد .بعد که لامپ رو خاموش کردم یک دفعه شروع کرد با پا کوبیدن روی تخت و گریه  کردن و در همون حال میگفت .برق می خواهه روشن باشه. برق میخواهه روشن باشه.البته که  بلده بگه من میخوام روشن باشه ، ولی میگفت، برق می خواهه روشن باشه.متفکر

چند روز پیش هم جارو برداشته بود و میگفت :می خوام آرو و درد دیری تنم. ( جارو و گرد گیری کنم)تشویق

خلاصه مامان ،حسابی جالب حرف میزنی،اکثر اوقات بنده هم به عنوان مترجم مخصوص کنارتون حضور دارم. تازگی ها اعتماد به نفست بالا رفته و تند تند حرف میزنی واسه همین کمی واسه بقیه نامفهومه و حضور من رو میطلبه تا ترجمه کنم.محبت

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان زهرا وسارا
10 شهریور 93 16:47
سلام قربون دخترم برم من نمیدونم شما چرا بچه رو سر شب شام نمیدبن که نصفه شبا بچه ویار چیزای عجیب و غریب نکنه او از دلستر و حربزه اوشب او از نون و پنیر امشب
نرجس
پاسخ
,ای خواهرر(امان از دل زینب ) جمله ایه که دقیقا همین جا کاربرد داره.
مامان
13 شهریور 93 1:50
میپسندمم کار کرد هوراااا فدای حرف زدنت دخمل ناااااااز واقعا شیرین حرف میزنه نرجس جونم.خدا حفظشون کنه دسته گلهاتو. بوووووس
نرجس
پاسخ
:قربونت برم عزیزم،خدا امیر حسین شما رو هم حفظ کنه براتون و شما رو هم حفظ کنه واسه اون .انشاالله در مورد حرف زدنش باید بگم .......هلاکشیم.