سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

اوقات فراغت

1393/4/11 10:14
نویسنده : نرجس
589 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ،قبلا گفته بودم که مهدی میره کلاس بسکتبال،ولی  از بقیه ی کلاساش چیزی نگفته بودم،

مهدی جانم تو خونه کلاس حفظ قران داره وبا معلم خصوصیش قران کار میکنه. البته لازمه ذکر کنم که این معلم خصوصی رایگانه و اجر و مزدشو گذاشته از خدا بگیره،علاوه بر اینکه مزد نمیگیره ،جایزه هم میده.پیشرفت مهدی جان هم خوبه.ما اوائل تابستون اسم تموم سوره های جزء سی قرآن کریم رو نوشتیم و با آهنربا روی رو یخچال وصل کردیم. هرسوره ای که مهدی جان حفظ میکنه  رو از زیر آهنربا در میاریم و روی کاغذ با چسب میچسبونیم. تا حالا شانزده سوره حفظ کرده. 

همونطور که تو عکس زیر میبینید ،ستون سمت راست  سوره هایی هستند که مهدی جان حفظشون کرده. راستی در مورد معلم خصوصیش بگم که... اگه ریانباشه،خودم معلمشم. چشمک

اون ستاره هایی که کنار اسم سوره هاست هم تعداد روز هایی است که مهدی اون سوره رو بدون غلط خونده. البته ستاره ها رو بعد از تایید من خودش میذاره.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان زهرا وسارا
13 تیر 93 14:00
ماشالله
مامان
13 تیر 93 14:26
عجب ... تا وسطاش که داشتم میخوندم گفتم عجب معلم باحالی.کاش از این معلمها خونه ما هم میومدن..... ولی آخرش نیشم تا بنا گوش باز شد و فکم کش اومد
نرجس
پاسخ
:ای جون ،دوری وگرنه می اومد خونتون.آخرش مهمه خواهر جون
مامان
13 تیر 93 14:27
افرین به مهدی زرنگم.... همیشه موفق باشی.... بوووووووس
نرجس
پاسخ
:ممنون خاله
مامان بچه ها
21 تیر 93 7:32
ماشاا... به مهدي .مطمئنم كه همه سوره ها زود زود ستاره دار ميشن
نرجس
پاسخ
:ممنون