سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

سوتی

1393/2/24 13:06
نویسنده : نرجس
904 بازدید
اشتراک گذاری

روزمیلاد مولود کعبه، مبارک

براتون بگم که ما از هفته ی پیش ، میشینیم و پا میشیم و روز مرد رو به همسر عزیزمون تبریک میگیم، یک روز که اتفاقا مهمان هم داشتیم و حرف روی حرف آمد و در مورد این روز صحبت شد ،من که میخواستم بگم روز پدر و تولد حضرت علی ،دچار اشتباه لپی شدم و گفتم ، روز حضرت پدر...بعد از اون که اطرافیان کلی خندیدند، لطف می کنند و هی سوتی منو تکرار میکنند.

حالا در هر صورت ، روز مرد، روز پدر ، تولد حضرت علی ، همه و همه مبارکخندونک

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان
24 اردیبهشت 93 16:07
نرجس
پاسخ
:
مامان
24 اردیبهشت 93 16:08
حضرت پدررررررر،روزت مبارک
نرجس
پاسخ
:
مامان
24 اردیبهشت 93 16:08
حالا منم بهت گیر بدم
نرجس
پاسخ
:ناه مرد،تو دیگه چرا؟
عمه قزی
25 اردیبهشت 93 15:49
پس من باس اینجوری بگم حضرت پدرِ برادرِ عزیز روزت مبارک
نرجس
پاسخ
:ای بابا بی خیال
عمه جون عشق مهدی
27 اردیبهشت 93 8:57
پدرا یه جوری حضرت ان دیگه
نرجس
پاسخ
:البته این تو خونه ی ما هم صادقه تقریبا