سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

درس و مشق و مهدی

1392/11/29 23:10
نویسنده : نرجس
694 بازدید
اشتراک گذاری

سلام، خب حالا در مورد هر چیزی گفتیم الا  استعدادهای شازده پسرمون. از خط که نگو ، به به بسیار خوش خط مینویسه،( البته فقط وقتی دلش میخواد و به قول ما رایش هست.)چشمکدر مورد ریاضی هم باید بگم که استعدادش به معنای واقعی چشم گیره خیلی  باهوشه و خیلی هم خوب حساب کتاب میکنه (البته به جز مواقع بعد از تعطیلات)خجالت علوم هم علم زندگی و مشتاقانه با کتاب علومش برخورد میکنه. قران و هدیه هم اوضاع خوبی دارند. اما امان از درس هنر ،با این که خودش دوست داره پیشرفت کنه ،اونقدر ها هم پیشرفت چشمگیری نمیکنهناراحتو باید اعتراف کنم اکثر تزئینات و نقاشی های دفتراشو من براش میکشم.جمله سازی رو دوست داره ولی اکثر جمله ها رو با فاعل (من )میسازه.در مورد املا باید بگم جای هیچ بحثی نیست و دیکته نوشتنش عالی. بدون شک و. تردید و اغراق.

ولی خب بهترین و مورد علاقه ترین دفتر از نظر مهدی ، دفتر کرامته.

تو این دفتر معلمشون یک سری از داستان های اخلاقی رو میگه تا بچه ها بنویسن ،بلکه تو رفتار خودشون هم تاثیری بذارهمتفکر البته ما شاهد تغییراتی در حد مولکول بودیم و  همچنان در انتظار تغییراتی بیشتری هستیم.لبخند

لطیفه و شعر و نقاشی هم تو این دفتر (کرامتو میگم دیگه) هست.مهدی هم علاقه ی زیادی به کامل کردنش داره.

راستی یادم رفت بگم دیروز کارنامه ی پسرم رو گرفتم (سربلندمون کردی مامان همش خیلی خوب بود).

اینم چند تا عکس از دفترای مهدی جووووووووونم و سند حرفای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان محمد حسین جان
30 بهمن 92 16:46
قزبون خودت وتغییرات مولکولیت و دفترت و طرح کرامتت
امیرحسین کوچولو نفس ما
30 بهمن 92 19:19
آفرین به این پسر زنگ و باهوش.تغییرات مولکولـــــلی،مردم از خنده.ولی عجب دفتر خوبیه.خیلی هم قشنگه،دستتون درد نکنه
نرجس
پاسخ
:چه کار کنم مجبورم دلمو به همین قدر از تغییرات خوش کنم
مامان محيا
1 اسفند 92 11:05
مباركت باشه كارنامه ات عزيزم .انشاا... هميشه و توي همه مراحل موفق باشي
نرجس
پاسخ
ممنون به امید دیدار