سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

یک خوراکی خوش مزه

1393/8/28 22:41
نویسنده : نرجس
1,374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،دیروز  من و بابایی سر کار بودیم،جالب اینجاست که خیلی روز شلوغی هم داشتیم و کمی هم روز استرس داری بود. رئیس ادارمون هم عوض شد و کلی اتفاق دیگه .حدود ساعت های یک بود که مهدی به موبایل بابایی زنگ زده بود و چون چیزی که اون میخواست رو بابا نمیدونست کجاست. بابا اومد اتاق منو و گوشیشو داد تا من با مهدی صحبت کنم.

مهدی میگفت :مامان من از مدرسه اومدم یک خوراکی خوش مزه میخوام.مثلا آب پرتقال.پرتقال آب کن کجاستآرام

 البته منم آدرس آب پرتقال گیری رو بهش دادم. ولی بعد قطع کردن تلفن با بابایی خندیدیم . جالب اینه که تماست عزیزم،حال و هوای آشفته ی ما رو تلطیف کرد واقعا.

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان
4 آذر 93 7:54
نوش جونت خوراکی خوشمزه زن عمو جون
نرجس
پاسخ
:ممنون