سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

بازی های مهدی و زهرا(1)

1393/7/18 9:36
نویسنده : نرجس
1,949 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

هر وقت من میگم وقت خوابه بچه ها،مهدی و زهرا باهم میرن زیر یک پتو دراز میکشن،

مهدی  با صدای یواش میگه : یک دو    ..   سه

اونوقته که یک دفعه دوتایی پتو رو از روی سرشون میکشن پایین و بلند میگن: بیلو بیلو بیلو ..اأ

bilobilobilo...aaa

میخندن و دوباره میرن زیر پتو.وباز همین کار رو تکرار میکنن.معمولا تا وقتی که من بگم بچه هااااا سرم رفت.

 تازگی ها این بازی رو اختراع کردن ،فکر کنم برای فرار از خواب

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان
18 مهر 93 19:22
اهی هر جفتشون تنشون سلامتو لبشون خندون باشههههه
نرجس
پاسخ
:ممنون عزیزم،انشاالله شما و خانواده ی خوبتون هم همیشه تندرست و شاد باشید
مامان
18 مهر 93 19:23
منم دارم بیلو بیلو تمرین میکنم.خیلی باحاااااله.برم به امیرمم یا بدم.اونوقت سه تایی با باباش بازی کنیم.خخخخ
نرجس
پاسخ
:دبروز از سر کار اومدم خونه خسته ،ناهار خوردم ،پریدم رو تخت و پتو رو کشیدم رو سرم ،از فرط سر درد،زهرا گلی اومده پیشم میگه ،یک ،دو ،سه ،بیلو بیلو بیلو ..به زور منو وادار به بازی کرده دختر
مامان
18 مهر 93 19:24
راستی هفته کودک مبارکککککک
نرجس
پاسخ
،ممنووووووووووونم ،به شما کودک گذشته و به کودک زیباروت هم مبارک
مامان
19 مهر 93 7:39
دلتنگتون شدم دیگه واقعا عذر زحمات ما ببوسین مهدی مهربون و زهرای شیرین زبون رو
نرجس
پاسخ
:منم همین طور ،جاتون خالیه،چند روزی دور و برمون شلوغ بود و خوش گذشت. ممنون،شما هم گل های خوش بوتون رو ببوسین
نی نی عکس
24 مهر 93 14:41
ماشاالله چه بچه های نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/