سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

خواب؟

1393/7/16 9:07
نویسنده : نرجس
1,196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من و مهدی و زهرا می خواستیم ظهر با هم روی تخت بخوابیم،من ومهدی خودمونو به خواب زدیم تا زهرا بخوابه،اونم گریه کرد.گریه

من که دلم سوخت همونجور که چشم هام بسته بود ،با دست آروم پشت زهرا میزدم تا بخوابه و آروم بگیره.خواب

زهرا هم همونطور تو گریه با چشم های بسته گفت :پشتمو نزن   ..     پشتمو بخارون مامانبغل

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان
17 مهر 93 2:14
ای جان.قربون شیرین زبونی هات دختر بلااااا
نرجس
پاسخ
:سلام خاله جونی،خدا نکنه
مامان
17 مهر 93 2:16
ای مامان شیطون میخواستی بچه رو بخوابونی بعد با مهدی جون بری چکار اونوقت؟ خوراکی خوشمزه بخ.رید یا برید ددر.یا شایدم درسو مشق؟ الله و اعلم!
نرجس
پاسخ
:ای خواهر جون،من برم سر کارای خونه ،مهدی بره سر مشق و درسش،ماشاالله زهرا ی شیطون میخواد هر کاری که ما انجام میدیم ،انجام بده آخه ،
مامان
17 مهر 93 2:19
بوس واسه دخمل شیرین زبووون
نرجس
پاسخ
:فدایی داری عزیزم،
مامان زهرا وسارا
17 مهر 93 16:18
[راک [دست ]
نرجس
پاسخ
:
مامان
19 مهر 93 7:36
خخخ خو بچه پشتشو پشه خورده بوده حتما پشه های خونه شما هم که دین و ایمان درست حسابی ندارن که هنوز بیاد دارم اتفاقات هفته گذشته رو
نرجس
پاسخ
:آره واقعا،همش تقصیر خونه بغلی با این ساخت و سازش. یادش به خیر ،دلم یهو برات تنگ شد واقعا ،تندرست باشی انشاالله
cafearoos.com
19 مهر 93 10:46
آخخخییییی خدا نگهش داره...
نرجس
پاسخ
:ممنون عزیزم،خوش اومدی به وبلاگ ما
کافه عروس
19 مهر 93 18:50
ای جان چه با نمک
نرجس
پاسخ
،قربوووووون شما