سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

کاردستی من و مهدی(جاجورابی)

1393/4/27 18:42
نویسنده : نرجس
2,811 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،ساخت این جاجورابی خیلی ساده است و شما میتونید با ساختش برای مدتی  کوتاه تنوعی به اتاق کودک دلبندتون بدید.من برای ساختش از پسرم مهدی کمک خواستم و بیشتر کاراشو اون کرد و سرگرم هم شد.

 

ابتدا یک دایره با مقوا در بیارید  میتوانید دایره را با تلق آماده کنید که خیلی هم بهتر میشه و بعد هم قابل شستشوست. البته من از مقوا استفاده کردم. به تعداد حلقه های شکم هزار پا دایره ببرید ، بعد  دو برابر اون دایره ها رو با پارچه ببرید. من ازپارچه ی لباس های قدیمی و به درد نخور استفاده کردم. حالا یک پارچه  رو با چسب روی دایره ی مقواییتون بچسبونید و دایره ی بعدی رو هم تا حدود بیش تر از نیمه روی پارچه ی اول بچسبانید ،( اگر حال و حوصله داشتید میتونید پارچه رو کمی بزرگتر بریده و دوخت بزنید ). بقیه کار تزئیناته ،براش پا و شاخک ببرید و بچسبانید ، میتونید از پارچه های عروسکی برای ساخت استفاده کنید ، براش شال گردن بذارید و زمستونیش کنین و...( دایره های من کوچک بود و به درد جوراب نخورد و مهدی جان ابزار مدرسه رو توش گذاشت، شما به ابعاد کاملا دقت کنید.

 


 

 

 

 

 

 

ا

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان
14 مرداد 93 0:02
به به چقدر هنرمندی خانمی عالیهههههه
نرجس
پاسخ
:فدایی داری .این کارارو واسه سرگرم کردن مهدی تو تابستون انجام میدم.