سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

این روز های ما(2)

1393/2/10 11:51
نویسنده : نرجس
1,199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،

الان که مینویسم ، زهرا دیگه با وضعیت جدید کنار اومده و کمتر بهونه گیری میکنه .معلم مهدی هم اکثر کتاب ها رو کامل تدریس کردن و به بچه ها مشق کمتری میدن و این روزا مهدی وقت دوچرخه سواری پیدا میکنه و کمتر واسه نوشتن و خوندن درسها سراغم میاد، بابای بچه ها هم که دچار مشکلات شدید سینوزیت بود این روزها یه کم بهتر شده و کمتر سردرد میگیره و کمتر بهونه های مختلف.اوضاع اداره هم ،هی در آرامش نسبی قرار داره.ولی حال دل من خوب نیست. .. ولی حال دل من خوب نیست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان زهرا وسارا
10 اردیبهشت 93 13:41
خدانکنه عزیزم اونهمه خبر خوب دادی و آخرش ... خدانکنه امشب نمیدونم یا فرداشب شب ارزوهاست دعا میکنم بهترین ارزوهات براورده شه الهی امین کاش اونجا بودم میومدم سرت خراب میشدم اونقد مهمون اری می کردی که حالی به حالی میشدی
نرجس
پاسخ
:آره کاش بودی ،شاید این جور وقت ها وجود یک خواهر خوب مثل شما موثر باشه و آرام بخش
مامان زهرا وسارا
10 اردیبهشت 93 13:43
باز اونجا چهار تامکان تفریحی داره که روحیه ادم عوص شه اینجا چی برو بیرون صفاکن
امیرحسین کوچولو نفس ما
11 اردیبهشت 93 2:35
الهی مامانی چرا حالت خوب نیست؟نگرانت شدم.... انشاالله که تا الان بهتر شدی [پاسخ:ممنون،دوست گلم،دلم با کامنتات گرم میشه،بهترم خدا رو شکر]
مامان بچه ها
11 اردیبهشت 93 7:40
خدا رو شكر كه زهرا كنار اومده اي جانم حتما خستگي اين پروژه بزرگ هنوز تو تنه ماماني انشاا... خود خدا كمكتون كنه
نرجس
پاسخ
: ممنون عزیز،شاید دلتنگی و خستگی بوده دلیل حال و روز من؟،ولی خدا رو شکر الان خوبم