سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

نماز خوندن زهرا سادات

1392/12/19 12:01
نویسنده : نرجس
641 بازدید
اشتراک گذاری

خب بگم از زهرا سادات،خیلی وقته که وقتی ما نماز میخونیم اون هم میاد و سرشو میذاره رو مهر و بلند میشه و هی این کارو تکرار میکنه و جالب اینه که تا قبل از این ،موقع سجده ، پیشونیشو میذاشت روی مهر و دراز میکشید. ولی الان تا من میرم که نماز بخونم بدو بدو میره و سجاده رو پهن میکنه ،روسری هم میاره و سعی میکنه که سرش کنه و بعد درست میشینه روی سجاده و حرکات منو تکرار میکنه، آخر نماز هم چند بار دستاشو بالا و پایین میبره و مهرو بر میداره و می بوسه،من دیدم که خیلی از بچه ها مهرو تو دهنشون میکنن ولی زهرا سادات مهرو میبوسه  و پیشونیشو میذاره روی مهر.خیلی خوشم میاد از این کارش ،با این که یک تقلید ساده است ولی کلی لذت میبرم از دیدن این کاراش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

من
19 اسفند 92 16:24
من زهرا گلی رو خیلی دوس دارم
نرجس
پاسخ
:ممنون
ماني محيا سادات
21 اسفند 92 7:27
قربونت برم من كه نماز ميخوني قبول باشه گلي خانم چه كار خوبي رو تقليد ميكني عزيزم
نرجس
پاسخ
: خدا نکنه عزیزم. بچه ها ببوس از جانب من
مامان محمد حسین جان
14 فروردین 93 18:43
هزار ماشاالله عروسکه
نرجس
پاسخ
:ممنون عمه جون