سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

انتخاب شغل

1395/3/12 11:22
نویسنده : نرجس
462 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

زهرا داره هلو میخوره،مهدی داره حاضر میشه بره مدرسه

زهرا:مامان چرا مهدی باید بره مدرسه

من:چون بره خوندن و نوشتن یاد بگیره و دکتر مغز و اعصاب بشه(آخه مهدی همیشه میگه دوست داره دکتر مغز و اعصاب بشه)

زهرا:مامان من چه کاره بشم؟

من:وقتی بری مدرسه وخوب درس بخونی میتونی هر کاره ای دوست داری بشی..

زهرا:من دوست دارم میوه فروش بشمتعجببغل

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فروشگاه اينترنتي
19 خرداد 95 8:08
از همان روزی که پای تو به این دنیا رسید غصه هایم یک به یک از قلب و جانم پر کشید روز میلاد تو دنیا یک صدا خندیده بود اسمان در مقدمت باران گل باریده بود