سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

زهرا سادات و زمستون

1392/10/30 8:05
نویسنده : نرجس
1,219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خواستم براتون آموزش بافتنی بذارم ، گفتم چی از این بهتر که شما مدل ها رو تن فرشته های کوچولوی من ببینین.البته لازم به ذکره که لباسایی که تن زهراست دست بافتن ویه تعدادیشو مامان بزرگ مهربونش بافتن و یه تعدادیشم مامان هنرمند خودش بافتهاز خود راضی

خب این اولین عکس ها که زحمت بافتشو خودم کشیدم(کلاه و شال گردن و شنل)

(الهی قربونت بره مادر،ازبیرون آوردیمت و داشتیم لباساتو عوض میکردیم که یه دفعه یاد عکس گرفتن افتادیم. واسه همینه که یه جوراب داری دخملی)

اینم  لباسایی که زحمت بافتشو مامان گلم کشیدهماچ

فدات شم که منتظر بودی ببریمت ددر.

راستی زهرای گلم ، یکی از خوراکی های مورد علاقت چوب شوره ،اما  ما سعی میکنیم زیاد برات نخریم که به شوری عادت نکنیچشمک

در اولین فرصتی که وقت کردم دوباه بیام پای سیستم آموزش بافت لباسارو میذارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان محيا
30 دی 92 11:03
آفرين مامان هنرمندقربونت برم عروسكم چه بزرگ شدي پس كي ميان ببينمتون [پاسخ:ممنون عزیزکه مشوق خوبی هستی ، خیلی دلم براتون تنگ شده ،منتظر فرصت مناسب میگردیم . امیر و محیا رو ببوس]
عمه بزرگ
30 دی 92 22:20
سلام خیلی کلاهش قشنگه مبارک باشه افرین به مامان هنرمند [پاسخ:ممنون عمه جونم.]
مامان محمد حسین جان
3 بهمن 92 17:29
سلام خانم معلم سفارش قبول می کنین؟