سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

معرفی

1392/9/28 15:16
نویسنده : نرجس
595 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشحالم که میتونم با شما صحبت کنم. باشما که به بچه ها علاقه مندید.سعی میکنم مطالبی رو براتون بذارم که در بزرگ کردن بچه ها کمکتون کنه. البته عکس و خاطرات نی نی های من هم حتما هست.من دو تا بچه  دارم که با اومدنشون زندگیم کلی دچار تغییر  شده،یه پسر باهوش ((مهدی))و یه دختر زیبا ((زهرا)).

با بزرگ شدن و رشد کردن بچه ها من هم مجبور بودم اطلاعات و آگاهی های خودم رو رشد بدم تا بتونم براشون مادر خوبی باشم .اینو گفتم که شما هم به عنوان یه کسی با بچه ها سر و کارداره بدونین که باید اطلاعاتتونو زیاد کنین حالا با مطالعه یا استفاده از این وبلاگچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)