سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

دومین اطلاعیه

1393/11/6 13:04
نویسنده : نرجس
950 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم ،ممنون که همیشه میاین وبهم سر میزنین،

راستش من تو وبلاگ همونطور که تا حالا هم دیدین ،مطالب جورواجوری گذاشتم ،آشپزی ،لالایی ،شعر کودکانه ،بافتنی و خاطرات بچه ها که مهمترین بخشه البته.

قسمت آموزشها طرفدار های خاص خودش رو داره و خاطرات هم همینطور ،واسه محفوظ موندن خاطرات از حالا تمام مطالب بخش خاطرات رو رمز دار میذارم ولی رمز رو پیشاپیش برای تمام دوستانم فرستادم،تا دلگیر نشن از دست من. تمام آموزش ها رو هم بدون رمز میذارم تا قابل استفاده برای همه باشه.

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان مبینا
9 بهمن 93 18:07
نرجس جون خوبی خواهرم؟ بچها خوبن؟ ار دور میبوسمتون عزیزم
نرجس
پاسخ
:سلام گلم ،ممنون ماد خوبیم ،بچه ها هم بهتر شدن ،البته زهرا سادات هنوز مریضه ،واسه همین سرم خیلی بهش بنده
مينا مامان اميرعلي
13 بهمن 93 12:42
سلام وبلاگ خيلي خوبي دارين خوشحال ميشم به ما هم سر بزنيد
نرجس
پاسخ
سلام،چشم
مطبخ خانه ما
16 اسفند 93 14:03
سلام گلم لطفاً آدرس منو به matbakhema.ir تغییر بدید.
مامان طاها و رها
25 اسفند 93 8:01
یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد. سالی پر از مهر خداوند باتون آرزومندم
گلی
31 تیر 94 10:20
سلام خوبی؟؟؟؟ وب توپی داری لطفا به منم سر بزن
سحر
6 مرداد 94 8:02
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!