سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 28 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

درد و دل رمزدار

1396/10/18 11:39
نویسنده : نرجس
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام, یک عالمه وقت بود , مطالبی که مینوشتم رمز دار بودن و خیلی ها گله میکردن که این چه وضعیه.

البته شما هم حق میدین, چون هر کسی حرفایی داره که نمیشه به همه گفت,مخصوصا من که گاهی برای درد دل کردن کسی رو ندارم و درد دل هامو مینویسم, بعد که سبک میشم, رمز دارشون میکنم که اون حرف همچنان بین خودم و خدا بمونه,البته خیلی آدم ها دور و برم هستن, ولی گاهی دردودل کردن با آدمها ,سنگینترت میکنه, این جور وقتا,

هرکجا خسته شدی , یا پراز غصه شدی,تو بگو از ته دل, من خدا را دارم.

برای منم همین طوره,البته بعد راز و نیاز ,نوشتن از مساله انگار به حلش کمک میکنه, درست مثل کلاس ریاضی ,وقتی مساله ای رو میخونن که حلش کنی سخت به نظر میاد ولی وقتی همون مساله رو مینویسند و دراختیارت قرار میدهند, راحت تر حل میشه, 

پس من از اون دسته که گله میکردن, عذر میخوام, و تمام سعیمو میکنم مطالب بدون رمز بزارم,ولی میدونم که قطعا بازم رمز دار مینویسمزیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)