سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 29 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

چپ گو

1395/4/4 12:57
نویسنده : نرجس
1,618 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

زهرا گاهی میره تو پارکینگ و با پریسا (دختر همسایه ی طبقه  ی چهارم و خواهر پارسا)بازی میکنه.

زهرا چند وقته که دوچرخه سواری یاد گرفته و با دوچرخه هم میره تو پارکینگ بازی میکنه.

چند روز پیش که باهم پارکینگ بودند و بازی میکردند. پریسا دوچرخه ی زهرا رومیگیره و بازی میکنه و زهرا هر چی میگه بده خودم هم بازی کنم پریسا نمیده و میگه اگه دوچرخه رو بدم باهات قهر میکنم. همون موقع من از پنجره صداشون کردم که به علت گرمای هوا بیان بالا،همزمان بابایی هم از اداره برمیگرده وزنگ میزنه.پریسا زهرا رو تنها رها میکنه تو پارکینگ و خودش میره بالا.

فاصله ی قهر کردن پریسا و اومدن بابایی چند ثانیه بود. بابایی میگه تا در پارکینگ رو باز کردم دیدم زهرا سرش رو گذاشته رو دوچرخه و تا منو دید بغضش ترکید و بلند بلند گریه کرد.

بابایی و زهراسادات و دوچرخه اومدن بالا و زهرا با گریه پرید بغلم.کلی من و بابا و داداش زحمت کشیدیم تا گریش بند اومد. داداشی براش آب قند درست کرد.

بعد از قطع شدن گریه ؟،بهش گفتم برام تعریف کن ببینم چی شده؟

زهرا بعد تعریف ماجرا گفت :مامان ،پریسا قبلا راست گو بود ولی الان دیگه چپ گو شده.

قربونت برم مامان که دوستت چپ گو شده و باهات قهر کرده اینقدر ناراحتت کرده گلم. دوستت دارم حسابی دخترک شیرین زبونم. زود یاد بگیر که دیر ناراحت بشی عشقم

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)