سیدمهدی سیدمهدی، تا این لحظه: 18 سال و 29 روز سن داره
زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
سید علیسید علی، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های کوچولوی من

عاشقتونم

1393/12/28 7:26
نویسنده : نرجس
1,201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام,مدتها براتون ننوشتم بدون اینکه عشقم نسبت به شما کمتر باشه, مدتهاست تمام وقتم رو براتون میزارم و سعی میکنم از قبل خوشحالترتون کنم.مهدی و زهرا ی عزیز امروز آخرین پنج شنبه ی سال ۱۳۹۳است,ساعت هفت و بیست و دو دقیقه و هردوتون خوابید, از دیدنتون سیر نمیشم و کاش میدونستید که چقدر سخته که جلوی خودم رو میگیرم تا کمتر ببوسمتون که بد خواب نشید, سال ۹۳با خوبی ها و بدی هاش داره میره و هر کدومتون یک سال به شکوفایی نزدیکتر شدید, و من بابت اینکه خدا نود و سه رو به من فرصت داد تا با شما باشم شاکرم.

بهترین آرزوهای من برای شماست, قشنگترین لحظه های عمرم بودن با شماست, شیرین ترین اوقاتم دیدن خنده ها و بازیهاتونه,بچه های من, مامان عاشقتونه.

برای شما و همه ی بچه های دنیا آرزو میکنم ,سال نود و چهار سالی باشه که هیچ بچه ای در اون اذیت نشه ,بیمار نشه ,غمگین نشه وهمه موفق باشید.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان
3 فروردین 94 1:51
سال نو مباااااررررک. ان شاالله سال خوبی رو پیش رو داشته باشید. امین برای دعاهای خوبتون نرجس جونم
نرجس
پاسخ
:سال نوی شما هم مبارک, عزیزم امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشین
مامان مبینا
12 فروردین 94 17:29
نرجس جون سلااااااااااااااااااااااام واسه همه دعاهای قشنگت امییییییییییییییییییییییین بووووووووووووووووس
نرجس
پاسخ
:سلام عزیزم,
پریسا
20 فروردین 94 10:55
خدا ان شاالله نی نی شما رو هم حفظ کنه به ما هم سر بزنی د
نرجس
پاسخ
چشم میام حتما
نیلی
27 مهر 94 18:34
ببخشید این همبرگر برای کودک درست می کنید؟
نرجس
پاسخ
..سلام, بعد یکسالگی بله براشون درست میکنم